Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

TDI 1.9 77 kW szarpie w tracie jady, gaśnie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • TDI 1.9 77 kW szarpie w tracie jady, gaśnie

    Zamieszczone przez phpion
    Mnogość tego typu dupereli jest przytłaczająca.
    Istny dramat
    Pieczątki online na https://e-pieczatki24.pl

  • #2
    TDI 1.9 77 kW szarpie w tracie jady, gaśnie

    Witam,

    Mam problem z moja OII. Szarpie w trakcie jazdy niezależnie od tego czy dodaje gazu czy go trzymam. Zdarza się też gaśnięcie podczas ruszania jak również gaśnie nagle gaśnie na postoju (nie dławi tylko po prostu gaśnie). Podejrzewam że mogą to być pompowtryskiwacze. Zrobiłem logi na kanałach 13 18 i 23 czy ktoś kto się na tym zna może zerknąć i ocenić? Robiłem je kablem VAG do 2004 r (ELM 327 prog. VCDS)

    Na skanie błędów pokazuje tylko błąd świecy żarowej na IV cyl.

    Loading...

    Proszę o pomoc.

    Komentarz


    • #3
      Na początek zacznij od poprawienia modelu silnika w profilu ,bo takowego jak wybrałeś nie ma w o2 lecz w o1

      Komentarz


      • #4
        po drugie, pompowtryski się tak nie zachowują, co również potwierdzają logi
        skan błędów też robiłeś tym ELM'em? Spróbuj podłączyć VCDS'a i wtedy sprawdź błędy

        poza tym, kopci- nie kopci? tak oszczędnie napisałeś
        ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
        ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
        poprzednie modele:
        ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
        ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
        O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

        Komentarz


        • #5
          nie, nie kopci. nie mam dostępu do innego interfacu niestety co w takim razie potwierdzają logi? oraz co może być przyczyną tego zachowania samochodu?

          @fooojciech niestety nie wiem dokładnie jakie jest oznaczenie mojego motoru.

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez piotrek_j
            co w takim razie potwierdzają logi
            że to nie pompki
            ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
            ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
            poprzednie modele:
            ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
            ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
            O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

            Komentarz


            • #7
              jakiś pomysł co w może być przyczyną? Czy odpowiedni interface pozwoli sprawdzić więcej?

              Komentarz


              • #8
                ELM nie jest dokładnym interfejsem i niekiedy nie pokazuje błędu a błąd jest.
                Nie cały miesiąc temu miałem taki przykład.
                W golfie V 1.6 silnik dławił się po wciśnięciu gazu (a najbardziej podczas jazdy) a na jałowym pracował normalnie. Ktoś go już skanował właśnie ELM-em i nic nie pokazało, a u mnie na vcds-ie pokazało że pompa paliwowa daje za małe ciśnienie. Pompa była akurat ok ale filtr zawalony.
                KOMAND

                Komentarz


                • #9
                  Czy możecie polecić jakiś vcds w rozsądnej cenie.

                  Czy takim kablem bede mogl skanować O2
                  Link

                  Chciałbym tez przekodować sterownik świateł.

                  [ Dodano: Nie 17 Maj, 15 12:24 ]
                  Witam,

                  Komputer zdiagnozował błędy
                  VCDS-Lite Version: Release 1.2
                  Saturday, 16 May 2015, 19:22:47:0
                  Control Module Part Number: 03G 906 021 LB
                  Component and/or Version: R4 1,9L EDC 000SG 9251
                  Software Coding: 0000071
                  Work Shop Code: WSC 73430
                  VCID: 6AA741AB0567
                  2 Faults Found:
                  005633 - Relay for Supply Voltage Terminal 30 (J317): Implausible Signal
                  P1601 - 000 - - - Intermittent
                  005661 - Glowplug for Cylinder 4 (Q13): Open Circuit
                  P161D - 000 - -

                  Czy ktoś ma pomysł co może być przyczyna błędu 005633? Czy jest to poważny problem, jak go rozwiązać i czy to on może być przyczyna nierównej pracy silnika i gasniecia?

                  Komentarz

                  POWRÓT NA GÓRĘ
                  Pracuję...
                  X